۷راه ساده برای لاغری صورت در یک هفته
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

لاغر شدن و حذف چربی های اضافی کار ساده ای نیست اما اگر هدف کاهش چربی یک ناحیه خاص از بدن باشد، موضوع چالش برانگیزتر هم می شود. در مورد لاغری صورت مشکل به مراتب بیشتر است و راه دشوارتری در پیش دارید. برای داشتن صورتی زیبا و جذاب باید از شر چربی های اضافی خلاص شوید. تنها به این روش عضلات خوش فرم چهره نمایان می شوند و به نتیجه دلخواه می رسید. خوشبختانه تکنیک های زیادی برای چربی سوزی و تناسب اندام وجود دارد که به لاغری صورت در یک هفته کمک می کند. با این ترفندهای ساده می توانید زیبایی و سلامت را با هم تجربه کنید.

۷ روش موثر برای لاغری صورت در یک هفته

مجموعه این تکنیک ها منجر به کاهش وزن و لاغری می شود ولی به طور خاص، تمرکز روی کاهش چربی صورت قرار گرفته است.

۱-ورزش های صورت

برای تمرین عضلات صورت می توانید از ورزش های خاص استفاده کنید. ورزش صورت بافت عضلانی را تقویت کرده و چربی های اضافی صورت را حذف می کند. این ورزش ها اختصاصی هستند و تنها روی عضلات سر و گردن تمرکز دارند. قسمت فک ها یکی از مراکز اصلی تجمع چربی در صورت است که با این ورزش ها به وضوح شکل می گیرد. برای اثربخشی بهتر باید روزانه چند بار این حرکات را انجام دهید. برای لاغری صورت در یک هفته این حرکت را انجام دهید:

حرکت مفید برای لاغری صورت

درست مثل تصویر، دهان را باز و بسته کنید. در حین این حرکت عضلات دور لب را به حالت منقبض نگه دارید. اگر این حرکت برایتان مشکل است می توانید روزانه به دفعات زیاد، لپ را باد کرده و با فشار هوا را خارج کنید.

۲-لاغری صورت در یک هفته با تمرینات کاردیو

کاردیو یا ورش های هوازی شامل هر نوع فعالیت بدنی با هدف افزایش ضربان قلب است. تمرینات کاردیو موجب کاهش وزن و چربی سوزی سریع می شود. کاردیو با بهبود عملکرد عضلات قلب موجب ارتقا سطح سلامت عمومی بدن می شود. در مجموع با کاردیو می توانید چربی های اضافی اندام ها و به خصوص صورت را کاهش دهید. پیاده روی سریع، دویدن، دوچرخه سواری و شنا از رایج ترین ورزش های کاردیو هستند.

۳-کاهش چربی های صورت با نوشیدن آب

طبق تحقیقات انجام شده نوشیدن یک لیوان آب ناشتا منجر به احساس سیری و کاهش حجم معده خواهد شد. آب به طور موقت سوخت و ساز بدن را تا ۲۴ درصد افزایش می دهد. از سویی نوشیدن آب به مقدار کافی مانع از هیدراتاسیون و احتباس مایعات در بدن می شود. نفخ و پف صورت با نوشیدن آب به کلی برطرف می شود.

حذف چربی اضافی صورت

۴-نقش نوشیدنی های انرژی زا در لاغری صورت در یک هفته

بدون تردید با مصرف نوشیدنی های انرژی ها همه زحمات تان هدر می رود. انواع نوشیدنی هایی که حاوی شکر صنعتی هستند خطر افزایش وزن را به همراه دارند و نتیجه چاقی همه اندام ها و به خصوص صورت است. در مورد نوشیدنی های الکلی هم وضع به همین ترتیب است. این نوشیدنی ها حاوی کالری بالایی هستند و پف صورت را به همراه دارند.

۵-خوش فرم شدن صورت با حذف کربوهیدرات ها

یک راه ساده برای لاغری شکم و پهلوها حذف کربوهیدرات های فراوری شده است. در مورد چربی های صورت هم می توانید با حذف ماکارونی، کوکی ها، کراکرها و …. به نتیجه دلخواه برسید. در تولید این خوراکی ها از آرد سفید و شکر استفاده شده که دشمن سلامتی هستند.

۶-لاغری صورت در یک هفته با خوابیدن

کمبود خواب می تواند باعث افزایش سطح کورتیزول شود ، هورمون استرس که در نهایت چاقی را به همراه دارد. در نظر داشته باشید که کیفیت خواب مهم تر از کمیت آن است.

۷- کاهش مصرف سدیم

سدیم عامل اصلی پف و تورم صورت است. با مصرف بیش از حد سدیم آب اضافی در سلول ها انباشته شده و حالت چهره تغییر می کند. غذاهای فرآوری و کنسروها حاوی مقدار زیادی سدیم هستند.





:: برچسب‌ها: لاغری صورت , لاغری , قپ قپ ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: